Wsparcie techniczne OMAX
OMAX dba o swoich klientów, wspiera użytkowników maszyn do cięcia wodą w każdej kwestii, od początku do końca. Zakup waterjeta to pierwszy krok we współpracy pełnej zaangażowania ze strony OMAX. Wspieramy was i wasze centra obróbcze JetMachining. Pomagamy w odniesieniu sukcesu. Oto kilka przykładów, jak to robimy:
Czy kiedykolwiek płaciłeś za aktualizację oprogramowania tylko dlatego, że wyeliminowano w niej błędy z poprzedniej wersji? Płaciłeś za aktualizację zawierającą dodane funkcje, których tak naprawdę nigdy nie chciałeś ani nie potrzebowałeś?
Faktem jest, że niektóre upgrade'y kosztują tysiące dolarów i zasadniczo nie oferują zbyt wiele.
Z firmą OMAX jest zupełnie inaczej. Właściciele centrum obróbczego JetMachining otrzymują bezpłatne aktualizacje oprogramowania przez cały okres używalności maszyny. OMAX wypuszcza średnio dwa upgrade'y rocznie. Czasami jest to aktualizacja o dużym znaczeniu (ostatnio zmodernizowaliśmy model cięcia, czego efektem są krótsze czasy obróbki większości części). Innym razem dodajemy funkcje na wniosek klientów, eliminujemy kilka ukrytych błędów.
OMAX oferuje pełen zakres szkoleń dotyczących obsługi i konserwacji maszyn. Poza szkoleniami realizowanymi w siedzibie JetSystem, możliwa jest konsultacja z naszymi ekspertami, którzy zawsze służą praktycznymi i fachowymi poradami. Ponadto, organizujemy też szkolenia operatorów w miejscu pracy. Szkolenie obejmuje również konserwację wszystkich elementów – od pompy, przez dyszę, do stołu do cięcia. zobacz więcej »
Ponieważ waterjet wykorzystuje wodę pod ultra-wysokim ciśnieniem, elementy zużywają się i trzeba je zastępować. Wysłanie części w krótkim terminie to jedno. OMAX wychodzi dalej niż podstawowe oczekiwania - pomagamy również w określeniu, jakie części zamienne powinni mieć użytkownicy maszyn OMAX pod ręką, by nie tracić cennego czasu produkcji, czekając na nadejście nowych.
Większość tradycyjnych plików pomocy posiada wady, ma tendencje do opisywania rzeczy oczywistych lub nie dostarcza potrzebnych informacji. Dlatego opracowaliśmy OIR. To więcej niż tylko plik pomocy. Jest to zbiór podpowiedzi, zaawansowanych tematów, wyjaśnień każdej pojedynczej komendy w programach Layout i Make (oraz całym pozostałym oprogramowaniu OMAX) i definicji. Gdyby wydrukować całość, zajęłoby to ponad 1200 stron. Lecz wersja elektroniczna jest nawet lepsza – sprawdzając konkretny temat znajduje się odwołania do tematów pokrewnych i komendy pomocne w szybkim dotarciu do potrzebnych informacji.
Poza tym OIR cały czas się rozwija. Za każdym razem, gdy aktualizujemy oprogramowanie, pojawia się również nowa wersja OIR. Ciągle pracujemy nad uwzględnieniem podpowiedzi od naszych klientów, dokumentowaniem nowych komend, poprawianiem wyjaśnień i dodawaniem następnych informacji.
Potrzebujesz porady, części zamiennych, masz pytania? Skontaktuj się z nami! Sposobów jest wiele:
> Telefon
Przedstawiciele ds. wsparcia klienta są dostępni w godz. 6 - 20 (czas strefy Pacyfiku) – Omax USA lub w Polsce od 8 do 16 pod nr tel. +48 55 236 26 20
> E-mail
Wsparcie elektroniczne jest dostępne za pośrednictwem poczty elektronicznej przez 24 godziny - info@omax.pl
> Faks
Pytania (na wydrukach Państwa części) można przesyłać do nas faksem na nr +48 55 236 26 20 w. 20.
Zarówno program Make jak i Layout zawierają specjalny raport dotyczący Wsparcia Technicznego, który można wysłać e-mailem (lub wydrukować i przesłać faksem), a który dostarcza naszym przedstawicielom ds. obsługi klienta wszystkich informacji, jakich potrzebują w celu rozwiązania problemu. W ten sposób nie tracimy czasu na pytania o różne ustawienia – możemy skoncentrować się na rozwiązaniu problemu tak, by mogli Państwo jak najszybciej wznowić pracę.